Ciechanów, 2019-09-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZTA.262-17/2019. Nazwa zadania: „ Modernizacja pracowni informatycznych w ramach : ,,Mazowieckiego Programu Dofinansowania Pracowni Informatycznych i Językowych ,,
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z p. zm.) Centrum Usług Wspólnych zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 01.10.2019
Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 03.10.2019
Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 04.10.2019
Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 07.10.2019
- Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Centrum Usług Wspólnych
Adres zamawiającego Jesionowa 27
Kod Miejscowość 06-400 Ciechanów
Telefon: 23-673-72-72
Faks: 23-673-72-72 wew 31
adres strony internetowej www.cuwciechanow.pl
adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny urzędowania: 8-16
- Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.cuwciechanow.pl
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Modernizacja pracowni informatycznej Szkoły Podstawowej nr 5 w Ciechanowie , Szkoły Podstawowej nr 7 w Ciechanowie i Szkoły Podstawowej nr 6 w Ciechanowie.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
30213300-8 Komputer biurkowy
39130000-2 Meble biurowe
39112000-0 Krzesła
38652100-1 Projektory
32322000-6 Urządzenia multimedialne
48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego
30213100-6 Komputery przenośne
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 3.
- Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Modernizacji pracowni informatycznej w Szkole podstawowej nr 5 :
- Komputer centralny - 15 szt o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych:
przekątna ekranu 21" , procesor 2 rdzeniowy , wątków 4 , bazowa częstotliwość procesora 2.500GHz,Cache 3MB, SMART Cache, szybkość magistrali 4GT/sOPI, obudowa ALL in ONE. System operacyjny Win 10 Pro . Gwarancja 36NBD.
- Pakiet biurowy Office 2019 edu - 15 szt
- Switch 24xRJ45 1GB+4SFP - 2 szt o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych:24 porty RJ45 10/100/1000 Mb/s (PoE) ,4 porty SFP 100/1000 Mb/s,1 port konsoli, maksymalna moc całkowita podłączonych urządzeń do 320W, przepustowość [Gb/s]- 48 , tablica adresów MAC-8k , prędkość przekierowania pakietów [Mb/s] - 35,7, VLAN - obsługa standardu IEEE802.1Q, do 4K grup VLAN oraz 4K identyfikatorów VLAN , Port/ MAC/Protocol-based VLAN , GARP/GVRP , Konfiguracja opcji zarządzania VLAN.
- Biurko na komputer duże - 15szt z płyty laminowanej 16mm odpornej na ścieranie. Widoczne krawędzie oklejone obrzeżem ABS o zwiększonej wytrzymałości na uszkodzenia. Wymiary: długość - 120cm, wysokość - 76cm, głębokość - 55cm , 3 szuflady , wysuwany pulpit na prowadnicach rolkowych , kolor buk
- przykładowe zdjęcie poglądowe :
- Krzesła obrotowe - 24 szt bez podłokietników , miękkie , tapicerowane siedziska
- przykładowe zdjęcie poglądowe :
- Montaż , instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego
- Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Modernizacji pracowni informatycznej w Szkole podstawowej nr 7 :
- Komputer centralny - 16 szt co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych:
przekątna ekranu 21" , procesor 2 rdzeniowy , wątków 4 , bazowa częstotliwość procesora 2.500GHz,Cache 3MB, SMART Cache, szybkość magistrali 4GT/sOPI, obudowa ALL in ONE. System operacyjny Win 10 Pro . Gwarancja 36NBD.
- Projektor multimedialny krótkoogniskowy-1szt o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych:
- rzut krótki, technologia 3lcd,proporcje obrazu 4:3,uchwyt montażowy na suficie lub ścianie,
- Pakiet biurowy Office 2019 edu - 16 szt
- Switch 24xRJ45 1GB+4SFP - 2 szt o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych:
24 porty RJ45 10/100/1000 Mb/s (PoE) ,4 porty SFP 100/1000 Mb/s,1 port konsoli, maksymalna moc całkowita podłączonych urządzeń do 320W, przepustowość [Gb/s]- 48 , tablica adresów MAC-8k , prędkość przekierowania pakietów [Mb/s] - 35,7, VLAN - obsługa standardu IEEE802.1Q, do 4K grup VLAN oraz 4K identyfikatorów VLAN , Port/ MAC/Protocol-based VLAN , GARP/GVRP , Konfiguracja opcji zarządzania VLAN. Switche muszą być kompatybilne z produktami TP-link z serii T1600G,T2600G
- Podłoga interaktywna - 1 kpl o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych:
projektor, komputer, dekoder ruchu oraz specjalne oprogramowanie. Całość zamknięta jest w estetycznej obudowie. Montowana do sufitu .Wyposażona w moduł WiFi i standardowe gniazdo internetowe , obraz wielkości 2m x 3m wyświetlany na podłodze . Ilość gier i animacji- 80 , jasność projektora- minimum 3000 ANSI , obsługa za pomocą pilota , podział gier na grupy, tryb automatyczny , dźwięk , poziome położenie projektora. Gwarancja minimum 2 lata .
- Montaż sprzętu , instalacja oprogramowania, konfiguracja sprzętu ,włączenie do istniejącej sieci komputerowej , modernizacja sieci komputerowej w pracowni polegająca na : wymianie i konfiguracji switchy w szafach dystrybucyjnych wymienionych w punkcie 4 .
- Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Modernizacji pracowni informatycznej w Szkole podstawowej nr 6 :
- Zestaw komputerowy - 15 szt o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych:
Jednostka centralna - procesor 2 rdzeniowy , wątków 4,RAM 8GB,Dysk SSD250GB,napęd DVD, System operacyjny Win 10 Pro, klawiatura , mysz bezprzewodowa . Monitor – przekątna ekranu 22 cale, złącza DVI ,HDMI ,D-Sub, rozdzielczość 1920x1080 FullHD , Gwarancja 36NBD.
- Tablica multimedialna - 1 szt o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych:
Technologia pozycjonowania w podczerwieni ( dotykowa), powierzchnia tablicy ceramiczna , matowa ,magnetyczna o wysokiej odporności na zarysowania ,uszkodzenia mechaniczne, 70 cali , 10 – dotykowa , podczerwień.
- Projektor krótkoogniskowy - 1 szt o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych: przekątna ekranu 1.52 , zastosowanie technologiczne-Eco Mode , HDMI , Plug &Play ,RS32, technologia 3D,USB, złącza komputerowe HDMI ,USB typ A , D-sub ,Mini USB, RS-232.
- Urządzenie wielofunkcyjne laserowe - 1 szt o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych: format :A4,wielofunkcyjne – druk/skan/kopia, technologia druku laserowa kolorowa ,Ethernet-druk w sieci LAN ,przeznaczenie do druku : mono/kolor – tekst i grafika , druk przez WiFi, drukowanie z chmur (Google Cloud Print),drukowanie z urządzeń mobilnych : ( HPePrint ,Apple AirPrint , certyfikat Mopria ,technologia druku Wireless Dorect)
- Pakiet biurowy Office 2019 edu - 16 szt
- 6. Słuchawki przewodowe nauszne z mikrofonem – 15 szt o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych: pasmo przenoszenia (HZ):16
- Laptop dla nauczyciela – 1 szt o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych:
procesor ilość rdzeni -2 ,Ram min.8 GB,dysk SSD250GB, oprogramowanie Windows 10 , ekran 15,6, ekran dotykowy , podświetlana klawiatura , 1920X1080 .
- Modernizacja instalacji internetowej w sali komputerowej polegająca na : wymianie gniazd komputerowych – 15 szt , patchcordów 3 metrowych -15 szt , gniazd elektrycznych hermetycznych natynkowych pojedynczych – 8szt .
- Montaż wyposażenia i instalacja oprogramowania
- Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
- Termin wykonania zamówienia:
Max 20 dni roboczych od zawarcia umowy
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:
- O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50000,00 zł na każde z zadań
- Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
- Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje dotyczące tych podmiotów w oświadczeniu.
Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów należy złożyć również zobowiązanie tego podmiotu, zgodnie z SIWZ.
Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
4) wykaz 3 dostaw lub usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o tożsamym lub zbliżonym zakresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane,
5) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
- Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryteria oceny ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu:
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium
1 Cena ofertowa brutto 60%
2 Termin wykonania 40%
- Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia: 11.10.2019 do godz. 12:00 w siedzibie zamawiającego
Centrum Usług Wspólnych
Jesionowa 27
06-400 Ciechanów
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie przewiduje się zawarcie umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
- Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVIII. Inne informacje:
- Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 603796-N-2019 Data zamieszczenia 2019-09-30
DYREKTOR C.U.W
Adam Krzemiński
___________________________
Kierownik Zamawiającego