Drukuj

Ciechanów, 2019-09-30

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZTA.262-17/2019. Nazwa zadania:   „  Modernizacja    pracowni   informatycznych   w  ramach  :  ,,Mazowieckiego   Programu   Dofinansowania  Pracowni Informatycznych i Językowych ,,

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z p. zm.) Centrum Usług Wspólnych  zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 01.10.2019

Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 03.10.2019

Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 04.10.2019

Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 07.10.2019

  1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego           Centrum Usług Wspólnych

Adres zamawiającego            Jesionowa 27

Kod Miejscowość      06-400 Ciechanów

Telefon:          23-673-72-72

Faks:   23-673-72-72 wew 31

adres strony internetowej       www.cuwciechanow.pl

adres poczty elektronicznej    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny urzędowania:           8-16

  1. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

     www.cuwciechanow.pl

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Modernizacja  pracowni informatycznej Szkoły Podstawowej nr 5 w Ciechanowie , Szkoły Podstawowej nr 7 w Ciechanowie  i Szkoły Podstawowej nr 6 w Ciechanowie.

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

30213300-8    Komputer biurkowy

39130000-2    Meble biurowe

39112000-0    Krzesła

38652100-1    Projektory

32322000-6    Urządzenia multimedialne

48190000-6    Pakiety oprogramowania edukacyjnego

30213100-6    Komputery przenośne

 

 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 3.

  1. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Modernizacji pracowni informatycznej w  Szkole podstawowej nr 5 :
  2. Komputer centralny - 15 szt o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych:

przekątna ekranu 21" , procesor 2 rdzeniowy ,    wątków 4 , bazowa częstotliwość procesora 2.500GHz,Cache 3MB, SMART Cache,    szybkość magistrali 4GT/sOPI, obudowa ALL in ONE. System operacyjny Win 10 Pro . Gwarancja 36NBD.

  1. Pakiet biurowy Office 2019 edu - 15 szt
  2. Switch 24xRJ45 1GB+4SFP - 2 szt o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych:24 porty RJ45 10/100/1000 Mb/s (PoE) ,4 porty SFP 100/1000 Mb/s,1 port konsoli, maksymalna moc całkowita podłączonych urządzeń do 320W, przepustowość [Gb/s]- 48 , tablica adresów MAC-8k , prędkość przekierowania pakietów [Mb/s] - 35,7, VLAN -  obsługa standardu IEEE802.1Q, do 4K grup VLAN oraz 4K identyfikatorów VLAN , Port/ MAC/Protocol-based VLAN , GARP/GVRP , Konfiguracja opcji zarządzania VLAN.
  3. Biurko na komputer duże - 15szt z płyty laminowanej 16mm odpornej na ścieranie. Widoczne krawędzie oklejone obrzeżem ABS o zwiększonej wytrzymałości na uszkodzenia. Wymiary: długość - 120cm, wysokość - 76cm, głębokość - 55cm , 3 szuflady , wysuwany pulpit na prowadnicach rolkowych , kolor buk

 - przykładowe zdjęcie poglądowe :

                  

  1. Krzesła obrotowe - 24 szt bez podłokietników , miękkie , tapicerowane siedziska

- przykładowe zdjęcie poglądowe :

 

  1. Montaż , instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego
  2. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Modernizacji pracowni informatycznej w Szkole podstawowej nr 7 :

 

  1. Komputer centralny - 16 szt co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych:

przekątna ekranu 21" , procesor 2 rdzeniowy , wątków 4 , bazowa częstotliwość procesora 2.500GHz,Cache 3MB, SMART Cache, szybkość magistrali 4GT/sOPI, obudowa ALL in ONE. System operacyjny Win 10 Pro . Gwarancja 36NBD.

  1. Projektor multimedialny krótkoogniskowy-1szt o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych:

- rzut krótki, technologia 3lcd,proporcje obrazu 4:3,uchwyt  montażowy  na suficie lub ścianie,

  1. Pakiet biurowy Office 2019 edu - 16 szt
  2. Switch 24xRJ45 1GB+4SFP - 2 szt o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych:

24 porty RJ45 10/100/1000 Mb/s (PoE) ,4 porty SFP 100/1000 Mb/s,1 port konsoli, maksymalna moc całkowita podłączonych urządzeń do 320W, przepustowość [Gb/s]- 48 , tablica adresów MAC-8k , prędkość przekierowania pakietów [Mb/s] - 35,7, VLAN -  obsługa standardu IEEE802.1Q, do 4K grup VLAN oraz 4K identyfikatorów VLAN , Port/ MAC/Protocol-based VLAN , GARP/GVRP , Konfiguracja opcji zarządzania VLAN. Switche muszą być kompatybilne  z produktami TP-link z serii T1600G,T2600G

  1. Podłoga interaktywna - 1 kpl o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych:

  projektor, komputer, dekoder ruchu oraz specjalne oprogramowanie. Całość zamknięta jest w estetycznej obudowie. Montowana  do sufitu .Wyposażona w moduł WiFi i standardowe gniazdo internetowe , obraz wielkości 2m x 3m wyświetlany na podłodze . Ilość gier i animacji-  80  , jasność projektora-  minimum 3000 ANSI , obsługa za pomocą pilota , podział gier na grupy, tryb automatyczny , dźwięk , poziome położenie projektora. Gwarancja minimum 2 lata .

  1. Montaż sprzętu , instalacja oprogramowania, konfiguracja sprzętu ,włączenie do istniejącej sieci komputerowej , modernizacja sieci komputerowej w pracowni polegająca na : wymianie i konfiguracji switchy w szafach dystrybucyjnych wymienionych w punkcie 4 .
  2. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Modernizacji pracowni informatycznej w  Szkole podstawowej nr 6 :
  3. Zestaw komputerowy - 15 szt o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych:

 Jednostka centralna - procesor 2 rdzeniowy , wątków 4,RAM 8GB,Dysk SSD250GB,napęd DVD, System operacyjny Win 10 Pro, klawiatura , mysz bezprzewodowa . Monitor przekątna ekranu 22 cale, złącza DVI ,HDMI ,D-Sub, rozdzielczość 1920x1080 FullHD , Gwarancja 36NBD.

  1. Tablica multimedialna - 1 szt  o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych:

 Technologia pozycjonowania w podczerwieni ( dotykowa), powierzchnia tablicy ceramiczna , matowa ,magnetyczna o wysokiej odporności na zarysowania ,uszkodzenia mechaniczne,  70 cali , 10 – dotykowa , podczerwień.

  1. Projektor krótkoogniskowy - 1 szt o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych: przekątna ekranu 1.52 , zastosowanie technologiczne-Eco Mode , HDMI , Plug &Play ,RS32, technologia 3D,USB, złącza komputerowe HDMI ,USB typ A , D-sub ,Mini USB,      RS-232.
  2. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe - 1 szt o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych: format :A4,wielofunkcyjne – druk/skan/kopia, technologia druku laserowa kolorowa ,Ethernet-druk w sieci LAN ,przeznaczenie do druku : mono/kolor – tekst i grafika , druk przez WiFi, drukowanie z chmur (Google Cloud Print),drukowanie z urządzeń mobilnych : ( HPePrint ,Apple AirPrint , certyfikat Mopria ,technologia druku Wireless Dorect)
  3. Pakiet biurowy Office 2019 edu - 16 szt
  4. 6. Słuchawki przewodowe nauszne z mikrofonem – 15 szt o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych: pasmo przenoszenia (HZ):16
  5. Laptop dla nauczyciela – 1 szt o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych:

procesor ilość rdzeni -2 ,Ram min.8 GB,dysk SSD250GB, oprogramowanie Windows 10 , ekran 15,6, ekran dotykowy , podświetlana klawiatura , 1920X1080 .

  1. Modernizacja instalacji internetowej w sali komputerowej polegająca na :  wymianie   gniazd komputerowych – 15 szt , patchcordów 3 metrowych -15 szt ,  gniazd elektrycznych hermetycznych natynkowych  pojedynczych – 8szt .
  2. Montaż wyposażenia i instalacja oprogramowania
  3. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

  1. Termin wykonania zamówienia:

Max 20 dni roboczych od zawarcia  umowy

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:

  1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)         nie podlegają wykluczeniu;

2)         spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:

 1)        sytuacji ekonomicznej lub finansowej,

Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej -  w  zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej  50000,00 zł na każde z zadań

 

  1. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
  2. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.

VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje dotyczące tych podmiotów w oświadczeniu.

Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów należy złożyć również zobowiązanie tego podmiotu, zgodnie z SIWZ.

Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:

  1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

 3) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

 4) wykaz 3 dostaw lub usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o tożsamym lub zbliżonym zakresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane,

5) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.

  1. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

  1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 Kryteria oceny ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu:

 Lp.     Nazwa kryterium        Waga kryterium        

 

1          Cena ofertowa brutto         60%       

 2         Termin wykonania              40%       

  1. Składanie ofert:

Oferty należy składać do dnia: 11.10.2019 do godz. 12:00  w siedzibie zamawiającego

Centrum Usług Wspólnych

Jesionowa 27

06-400 Ciechanów

                         

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Nie przewiduje się zawarcie umowy ramowej

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów 

  1. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej 

XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:

  Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.

XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:

 Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

XVIII. Inne informacje:

  1. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 603796-N-2019 Data zamieszczenia 2019-09-30

Pobranie specyfikacji

                                                                                 DYREKTOR C.U.W

                                                                                   Adam Krzemiński

                                                                         ___________________________

                                                                              Kierownik Zamawiającego