ZTA.262-19/2021
Ciechanów, 2021-06-24
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZTA.262-19/2021. Nazwa zadania: Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 i Miejskim Przedszkolu nr 10, dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych dla Miejskiego Przedszkola nr 8, dostawa i montaż piłkochwytu boiska do piłki nożnej przy Szkole Podstawowej nr 6 w Ciechanowie
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z p. zm.) zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania w zakresie zadania:
nr 1 SP nr 7, nr 2 SP nr 7 i nr 3 MP nr 10
Uzasadnienie faktyczne:
Na zadanie nr 1 SP nr 7, nr 2, SP nr 7, nr 3 MP nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Na zadanie nr 1 SP nr 7, nr 2 SP nr 7, nr 3 MP nr 10 - art.255, pkt 1 ustawy Pzp.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu).
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (poczta elektroniczna), lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji warunków zamówienia oraz w Dziale IX Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 505 do 590.
Adam Krzemiński – Dyrektor CUW
____________________________________
Kierownik Zamawiającego