Drukuj

ZOA.262-9/2023

Ciechanów, 15.05.2023 r.

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZOA.262- 9/2023. Nazwa zadania: Remonty w obiektach oświatowych II.

       

Działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z p. zm.) zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania w zakresie zadania nr 1, zadania nr 4 oraz zadania nr 7.

Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert.

Uzasadnienie prawne:   art. 255, pkt 1 ustawy Pzp

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu).

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (poczta elektroniczna), lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji warunków zamówienia oraz w Dziale IX Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 505 do 590.

                                                                                   

Adam Krzemiński – Dyrektor CUW

…………………………………

Kierownik Zamawiającego