ZTA.262-10-2019
Ciechanów, 2019-04-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZTA.262-10 /2019. Nazwa zadania: Remonty obiektów oświatowych
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z p. zm.) Centrum Usług Wspólnych zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Centrum Usług Wspólnych
Adres zamawiającego ul. Jesionowa 27
Kod Miejscowość 06-400 Ciechanów
Telefon: 23//673-7272
Faks: 23//673-7272 wewn. 31
adres strony internetowej www.cuwciechanow.pl
adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny urzędowania: 8.00 - 16.00
- Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.cuwciechanow.pl
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45000000-7 Roboty budowlane
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45421132-8 Instalowanie okien
45421131-1 Instalowanie drzwi
45442100-8 Roboty malarskie
45431100-8 Kładzenie terakoty
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 11.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: Malowania emulsyjnego
i olejnego klatki schodowej bocznej w Miejskim Przedszkolu nr 3 w Ciechanowie
- Sienkiewicza 26A
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: Remontu generalnego sali zabaw dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 4 w Ciechanowie ul. Wyrzykowskiego 9
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy: Malowania emulsyjnego
i olejnego zaplecza kuchni w Miejskim Przedszkolu nr 5 ul. Gwardii Ludowej WRN 12
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy: Ułożenia podłóg korytarza I piętra z płytek ceramicznych oraz pokoju nauczycielskiego z paneli podłogowych w Miejskim Przedszkolu nr 6 w Ciechanowie ul. Herberta 3
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy: Ułożenia podłóg z paneli podłogowych w salach zabaw dzieci Miejskiego Przedszkola nr 10 w Ciechanowie
- Batalionów Chłopskich 4
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy: Wymiany okładzin schodów zewnętrznych głównych i bocznych Miejskiego Przedszkola nr 10 w Ciechanowie
- Batalionów Chłopskich 4
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy: Malowania emulsyjnego
i olejnego korytarzy i klatki schodowej wraz z wymianą okładzin schodów wewnętrznych "starego" bloku dydaktycznego Szkoły Podstawowej nr 4 w Ciechanowie ul. Płońska 143
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy: Częściowej wymiany okien
w klasach lekcyjnych Szkoły Podstawowej nr 5 w Ciechanowie ul. Broniewskiego 1
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy: Wymiany okładzin schodów zewnętrznych bloku dydaktycznego Szkoły Podstawowej nr 6 w Ciechanowie ul. Wiklinowa 4
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 dotyczy: Wymiany okładzin schodów zewnętrznych głównych Szkoły Podstawowej nr 7 w Ciechanowie ul. Czarnieckiego 40
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 11 dotyczy: Przełożenia nawierzchni chodników
z kostki betonowej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Ciechanowie ul. Czarnieckiego 40
- Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
- Termin wykonania zamówienia:
Zadanie nr 1 MP 3, zadanie nr 3 MP 5, zadanie nr 5 MP 10, zadanie nr 6 MP 10, zadanie nr 9 SP 6 - od 01.07. do 31.07.2019r
Zadanie nr 2 MP 4, zadanie nr 7 SP 4, zadanie nr 8 SP 5, zadanie nr 10 SP 7, zadanie nr 11 SP 7 - od 01.07. do 14.08.2019r
Zadanie nr 4 MP 6 - od 01.08. do 23.08.2019r
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:
- O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)nie podlegają wykluczeniu;
2)spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej -na zadanie nr 2 MP 4, zadanie nr 5 MP 10, zadanie nr 7 SP 4, zadanie nr 8 SP 5 na kwotę co najmniej 30.000zł na każde z zadań, na pozostałe zadania nie jest wymagane .
3) zdolności technicznej lub zawodowej,
Wiedza i doświadczenie wykonawcy, w realizacji (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań polegających na:
zadanie nr 4 MP 6, nr 6 MP 10, nr 9 SP 6, nr 10 SP 7 - wykonaniu co najmniej 2 podłóg z płytek ceramicznych o powierzchni minimum 100,00m2 każda
na zadanie nr 1 MP 3, nr 3 MP 5, nr 7 SP 4 - co najmniej 2 robót dotyczących malowania emulsyjnego i olejnego pomieszczeń o powierzchni minimum 300,00m2 każda,
na zadanie nr 5 MP 10 – co najmniej 2 robót układania podłóg z paneli podłogowych o powierzchni minimum 100,0m2 każda
na zadanie nr 8 SP 5 - co najmniej 2 robót wymiany lub instalacji stolarki okiennej z pcv o powierzchni minimum 100,00m2 każda
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, odpowiednie do funkcji, jaka zostanie im powierzona :
na zadanie nr 1 MP 3, nr 2 MP 4, nr 3 MP 5, nr 7 SP 4 - dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w nanoszeniu powłok malarskich emulsyjnych i olejnych
na zadanie nr 4 MP 6, nr 6 MP 10, nr 9 SP 6, nr 10 SP 7 - dysponowanie co najmniej 2 osobami z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym w układaniu nawierzchni z płytek ceramicznych lub granitowych
na zadanie nr 5 MP 10 - dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w układaniu podłóg z paneli podłogowych
na zadanie nr 8 SP 5 - dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w instalowaniu stolarki okiennej lub drzwiowej z pcv
Dysponowanie co najmniej 1 osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i minimum 3 letnie doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika robót lub kierownika budowy
- Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
- Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje dotyczące tych podmiotów w oświadczeniu.
Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów należy złożyć również zobowiązanie tego podmiotu, zgodnie z SIWZ.
Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
4) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
5) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
6) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryteria oceny ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu:
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium
1 cena ofertowa brutto 60,0%
2 okres udzielanej gwarancji 40,0%
- Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia: 16.05.2019r do godz. 11:30
w siedzibie zamawiającego Centrum Usług Wspólnych
- Jesionowa 27 06-400 Ciechanów Pokój nr 12
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy
- Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna - nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVIII. Inne informacje:
- Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia:
543131-N-2019. Data zamieszczenia 2019-04-30.
Adam Krzemiński – Dyrektor CUW
___________________________
Kierownik Zamawiającego