Ciechanów, 2018-02-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZTA.262-2/2018. Nazwa zadania: Remonty obiektów jednostek oświatowych.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z p. zm.) Centrum Usług Wspólnych zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Centrum Usług Wspólnych
Adres zamawiającego ul. Jesionowa 27
Kod Miejscowość 06-400 Ciechanów
Telefon: 23//673-7272
Faks: 23//673-7272 wewn. 31
adres strony internetowej www.cuwciechanow.pl
adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny urzędowania: 8.00 - 16.00
- Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cuwciechanow.pl
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
- Zadanie nr 1 - Remont parkietu hali sportowej Szkoły Podstawowej nr 3 ul. Powstańców Wielkopolskich 1 - 1139,0m2
- Zadanie nr 2 - Obłożenie płytkami ceramicznymi schodów zewnętrznych hali sportowej Szkoły Podstawowej nr 3 ul. Powstańców Wielkopolskich 1, - 27,420m2
- Zadanie nr 3 - Remont generalny schodów zewnętrznych , betonowych bloku sportowego Szkoły Podstawowej nr 7 ul. Czarnieckiego 40 - 22,870m2
- Zadanie nr 4 - Remont pokrycia dachowego zadaszenia wejścia głównego do bloku dydaktycznego Szkoły Podstawowej nr 7 ul. Czarnieckiego 40 - 92,685m2
- Zadanie nr 5 - Częściowa wymiana ogrodzenia na panelowe, systemowe na cokole betonowym przy Miejskim Przedszkolu nr 1 ul. Nadfosna 12 - 26,400m
- Zadanie nr 6 - Wymiana podłóg z płytek ceramicznych w magazynie żywieniowym Miejskiego Przedszkola nr 3 ul. Sienkiewicza 26a - 18,80m2
- Zadanie nr 7 - Wymiana płytek ceramicznych glazurowanych w kuchni i zmywalni Miejskiego Przedszkola nr 8 ul. Graniczna 41d - 93,895m2
Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne, 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych, 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, 45111300-1 Roboty rozbiórkowe, 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu, 45262300-4 Betonowanie, 45421160-3 Instalowanie wyrobów metalowych, 45431200-9 Kładzenie glazury, 45431100-8 Kładzenie terakoty, 45432114- 6 Roboty w zakresie podłóg drewnianych, 45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg,
45261214-7 Kładzenie dachów bitumicznych, 45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 7.
- Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
- Termin wykonania zamówienia:
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:
- O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej – na kwotę co najmniej 50.000zł na każde z zadań od 1 do 7.
2) zdolności technicznej lub zawodowej,
Wiedza i doświadczenie wykonawcy, w realizacji (zakończeniu) w okresie ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wymagane jest wykazanie realizacji co najmniej 2 robót budowlanych polegających na:
- Na zadanie nr 1 SP nr 3 – układaniu podłóg drewnianych, ich cyklinowaniu i lakierowaniu
- Na zadanie nr 2 SP nr 3 – układaniu podłóg lub licowania ścian płytkami ceramicznymi.
- Na zadanie nr 3 SP nr 7 – wykonywaniu robót ogólnobudowlanych.
- Na zadanie nr 4 SP nr 7 – wykonywania pokryć dachowych z papy termozgrzewalnej.
- Na zadanie nr 5 MP nr 1 – wykonywaniu robót ogólnobudowlanych.
- Na zadanie nr 6 MP nr 3 – układaniu podłóg lub licowania ścian płytkami ceramicznymi.
- Na zadanie nr 7 MP nr 8 – układaniu podłóg lub licowania ścian płytkami ceramicznymi.
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, odpowiednie do funkcji, jaka zostanie im powierzona – wymagane jest wykazanie :
1). Na zadanie nr 1 SP nr 3 - dysponowania co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w układaniu, cyklinowaniu i lakierowaniu podłóg drewnianych
2). Na zadanie nr 2 SP nr 3,– dysponowania co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w układaniu podłóg lub licowania ścian płytkami ceramicznymi.
3). Na zadanie nr 3 SP nr 7 – dysponowania minimum 2 osobami posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu robót ogólnobudowlanych
4). Na zadanie nr 4 SP nr 7 – dysponowania co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu robót dekarskich z papy termozgrzewalnej.
5). Na zadanie nr 5 MP nr 1 – dysponowania co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu robót betoniarskich.
6). Na zadanie nr 6 MP nr 3 - dysponowania co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w układaniu płytek ceramicznych.
7). Na zadanie nr 7 MP nr 8 - dysponowania co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w układaniu płytek ceramicznych
8). Dysponowania co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, w zakresie budownictwa ogólnego, z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi lub pełnieniu obowiązków kierownika budowy
- Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
- Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i 2 ustawy Pzp.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
4) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
5) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
6) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
7) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryteria oceny ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu:
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium
- cena ofertowa brutto 60%
- okres udzielanej gwarancji 40%
- Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia: 02.03.2018r, do godz. 11:00 w siedzibie zamawiającego
Centrum Usług Wspólnych ul. Jesionowa 27 06-400 Ciechanów Pokój nr 12
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej – nie dotyczy.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów – nie dotyczy.
- Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna – nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej.
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVII . Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
nr ogłoszenia: 518728-N-2018. Data zamieszczenia 2018-02-15
Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 23.02.2018
Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 28.02.2018 nr 3
Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 28.02.2018 nr 4
Adam Krzemiński – Dyrektor CUW
____________________________________
Kierownik Zamawiającego